بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خانم ها از آخر مردادماه در ورزشگاه ها

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 15:33

خبرورزشی – برخلاف یکسری شایعات فیفا قصد تعلیق فوتبال ایران را ندارد و فقط توصیه هایی را به فدراسیون فوتبال داشته که یکی از آنها مربوط به بانوان و حضور آنها در ورزشگاهها می شود. بر این اساس کارگروهی تشکیل می شود تا مقدمات حضور خانم ها در ورزشگاهها فراهم شود. طبق شنیده های ما به احتمال فراوان این اتفاق از اواخر مردادماه و با شروع لیگ جدید رخ خواهد داد و بانوان با سهمیه ای که برای آنها در نظر گرفته می شود، می توانند بازیهای لیگ برتر را تماشا کنند. بدیهی است که یکسری زیرساخت ها باید فراهم شود و کار این کارگروه جدید هم بررسی همین مساله است.

همان طور که می دانید بانوان در بازی ایران و لبنان به ورزشگاه نرفتند و یکسری اتفاقات حاشیه ای هم رخ داد اما دیگر قرار نیست این اتفاقات تکرار شود. اگر مقدمات کار فراهم شود،درست از ابتدای لیگ جدید سهمیه بلیت فروشی برای بانوان در نظر گرفته می شود و آنها در جایگاه مخصوصی که در هر ورزشگاه برایشان در نظر گرفته می شود،بازیها را تماشا خواهند کرد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *