بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فینال جام حذفی بدون تماشاگر شد / غیررسمی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 14:22

فینال جام حذفی احتمالا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز قرار است جلسه مهمی در استانداری تهران برگزار شود که در آن مسئولان شورای تامین و سازمان لیگ حضور دارند. در این جلسه در خصوص حضور تماشاگران در فینال جام حذفی تصمیم گیری نهایی خواهد شد.

پیش از آغاز این جلسه شایعه شده فینال جام حذفی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این موضوع به زودی به شکل رسمی اعلام می شود.

به هرحال طی چند روز اخیر اظهارات متفاوتی درباره حضور تماشاگران در فینال جام حذفی به میان آمده و حالا به نظر می رسد این بازی در نهایت بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ فردا بین تیم های آلومینیوم اراک و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

خبر بد: فینال جام حذفی شاید بدون تماشاگر

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *