بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صیادمنش: خوشحالم که با انگلیس بازی خواهیم کرد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 14:05

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی می‌گوید؛ از اینکه تیم ملی با انگلیس در یک گروه قرار گرفته، خوشحال است.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش که در پنجره زمستانی اخیر به طور قرضی از فنرباغچه به هال‌سیتی پیوست و انتظار می‌رود به خاطر شروع خوبش در این تیم انگلیسی قراردادش در تابستان پیش‌رو قطعی شود، می‌گوید از اینکه می‌تواند شانس رویارویی با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را داشته باشد، خوشحال است.

صیادمنش ۲۱ ساله که اخیراً اولین گلش با پیراهن هال‌سیتی را در برتری ۲ بر یک این تیم مقابل کاردیف‌ستی به ثمر رساند، در گفت‌وگو با نشریه باشگاه هال‌سیتی با عنوان «تایگرز»، درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی خوب هستند.

وی افزود: انگلیس تیم سطح بالایی است، بنابراین خوشحالم که با آنها بازی خواهیم کرد. بازی با تیم‌های خوب همیشه خوب است، بنابراین مشتاقانه منتظر همه بازی‌ها هستم و امیدوارم صد درصد تلاش‌مان را به کار ببندیم و بهترین عملکردمان را در جام جهانی نشان دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *