بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاعیه یک استقلالی از انتخاب هایش/ چرا از امین منوچهری انتقاد می کنید؛ خیلی با شخصیت است/ نمی خواهم بگویم حسینی خوب نبود اما…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 15:09

خبرورزشی –

آرش برهانی مدیر آکادمی استقلال درباره انتقادهایی که از احکام صادر شده برای تعدادی از مربیان تیم های پایه، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*یکسری صحبت‌ها شنیدم که جای تعجب داشت، اینکه گفته‌اند منوچهری تجربه ندارد یا کجا کار کرده است. امین (منوچهری) دو سالی است که فوتبال را کنار گذاشته و به دلیل شرایط سنی که دارد می‌تواند ارتباط خوبی با این رده‌ها برقرار کند. منوچهری از بازیکنان سابق، با اخلاق و خوب استقلال بود و در این دو سال باتجربه شده است.

*سبو شهبازیان از مربیان با شخصیت است که به لحاظ فنی سال‌ها تجربه دارد. او در ۸ بازی فصل قبل رده نوجوانان، هدایت تیم استقلال را برعهده گرفت و به وضوح تغییر را در این تیم به لحاظ فنی و اخلاقی در بین بازیکنان می‌دیدیم. نمی‌خواهم بگویم حسینی (سرمربی قبلی تیم نوجوانان) خوب نبود ولی شهبازیان روش کاری دیگری به کار گرفت.

*سیاوش اکبرپور سابقه لیگ برتری، لیگ دسته اول و دوم را دارد و سه سال پیش نیز مربی تیم جوانان استقلال بود. مهم‌ترین بحث در فوتبال پایه این است که مربی فضای تیم‌های پایه را بشناسد. اگر مربی خوب لیگ برتری را بیاورید نمی‌تواند موفق شود چون فضای تیم‌های پایه را نمی‌شناسد، رده‌های پایه سیستم متفاوتی دارد. سیاوش این تجربه را داشته است و می‌تواند خیلی خوب تیم جوانان را اداره کند.

*یکی از کارهایی که قصد داریم انجام دهیم، جلسات فنی با فرهاد مجیدی و کادرفنی بزرگسالان است تا به این شکل در رابطه با مسائل فنی دانش افزایی شود. در همین دقایقی که با مجیدی صحبت کردیم کلی مطلب گرفتیم که بعدها استفاده کنیم. مجیدی هم استقبال کرد. ما در استقلال هم بازی بودیم و تجدید خاطره کردیم. جلسه خوب و صمیمی داشتیم و جدا از خاطره‌گویی، مجیدی اهمیت آکادمی را می‌دانست و برایش مهم بود که چطور بازیکنان را پرورش دهیم.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *