بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شنانی: ۶ امتیاز بازی با هوادار و پرسپولیس برای ما مهم است/ از عملکردم در این فصل راضی نیستم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 12:33

– اخبار ورزشی –

حسین شنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش، اظهار داشت: تمرینات ما طبق برنامه کادر فنی جلو می‌رود و یک بازی دوستانه هم با صنعت‌ نفت انجام دادیم که بازی بسیار خوبی بود. حالا هم به تهران آمدیم تا قبل از بازی با هوادار دو بازی دوستانه هم در پایتخت انجام داده و آماده شروع مجدد لیگ شویم.

وی در ادامه یادآور شد: تیم ما در نیم‌فصل اول نتایج چندان خوبی نگرفت، ولی در نیم‌فصل دوم شرایط تغییر کرد و چهار برد پیاپی اوضاع تیم را تغییر داد. اگر بازی با نفت مسجدسلیمان را هم می‌بردیم عالی می‌شد، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم و گل آفساید هم خوردیم. امسال در خیلی از بازی‌ها بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم که امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.محکومیت تراکتور و ذوب‌آهنتساوی ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی

 

شنانی با بیان اینکه تیمش در لیگ امسال دنبال کسب بهترین رتبه ممکن است، تصریح کرد: ما دو بازی بسیار سخت با هوادار و پرسپولیس داریم که بازی با پرسپولیس در اصفهان است. شش امتیاز این دو بازی برای ما بسیار مهم است و اگر خوب نتیجه بگیریم می‌توانیم به رده‌های بالاتر برویم.

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به عملکردش در این فصل هم تصریح کرد: امسال از عملکردم راضی نبودم و انتظار بیشتری از خودم داشتم. با این حال تجربیاتم بیشتر شد و امیدوارم در ادامه لیگ شرایط بهتری را تجربه کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *