بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری BMX انتخاب شد

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 10:26

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری؛ طی حکمی از سوی رسول هاشم‌کندی سرپرست فدراسیون، نوید قاسمی به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری BMX انتخاب شد.

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی BMX اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • تمدید حکم سرپرستی هاشم‌کندی در فدراسیون دوچرخه‌سواری 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *