بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسینی: نساجی و پیکان به هم باج ندادند/ داور بازی را خراب کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید مجتبی حسینی پس از تساوی یک بر یک دیدار نساجی و پیکان، اظهار داشت: بازی بدی نبود و هر دو تیم برای خوب فوتبال بازی کردن آمده بودند. خوشبختانه بچه‌های ما با وجود همه مشکلاتی که در زمینه بازیکن داشتیم، بسیار خوب و جوانمردانه بازی کردند. با اینکه آن‌ها جوان هستند، هم در بحث پرسینگ و هم حفظ توپ، فوتبال قابل قبولی انجام دادند.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم روی یک صحنه نمی‌دانم داور چگونه پنالتی گرفت اما پس از آن گل توانستیم بازی را برگردانیم. این کار بسیار مهمی بود که بچه‌ها توانستند در این جو سخت ورزشگاه وطنی، جلوی هواداران پرشور نساجی انجام بدهند. چیزی که در این بازی دیدم این بود که بازی از دست داور در رفته بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: هم داور و هم کمک اول بازی اشتباه کردند. کمیته داوران دوست دارد به همه داوران قضاوت بدهد. مشخص بود بازی برای این داور سخت بود و مقابل هواداران خوب نساجی، فشار زیادی را تحمل کرد. اواخر مسابقه را خیلی پرتنش کرد اما خوبی قضیه این بود که هر دو تیم می‌خواستند فوتبال بازی کنند. نتیجه هم تساوی شد.

حسینی درمورد اینکه پیکان از نفرات جوان مازندرانی زیادی استفاده می‌کند و چه نظری در مورد فوتبالیست‌های جوان این استان دارد، گفت: به هر شکل مازندران از لحاظ ورزشی بسیار مستعد است. در بیشتر رشته‌ها مثل کشتی، والیبال، فوتبال و … جوان‌های مستعدی دارد که بهترین شاخصه‌ آن‌ها، فیزیک مناسب بدنی‌شان است. من از قبل روی مازندرانی‌های پیکان شناخت داشتم. حتی وقتی در ذوب آهن هم بودم سعی کردم نگاه ویژه‌ای به جوانان این استان داشته باشم زیرا از لحاظ جسمانی، آدم‌های قوی و جنگجویی هستند. 

وی درخصوص اعتراض مداوم نیمکت نشین‌های 2 تیم به داوری و درگیری سرپرست نساجی با یکی از نفرات نیمکت پیکان، توضیح داد: بازی از دست داور در رفته بود و در این حالت هر دو تیم شاکی می‌شوند. بازی سختی برای آشوری بود زیرا بازی سنگینی از پیکان و تیم خوب نساجی دیدیم. جو ورزشگاه فشار زیادی به داور آورد. کمک داور سمت نیمکت ما هم به هیچ وجه به داور کمک نکرد.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه آیا نتیجه یک بر یک برای این مسابقه عادلانه بود، عنوان کرد: باید دید عدالت را چگونه تفسیر می‌کنید. موقعیتی به آن شکل به نساجی ندادیم. این تیم در قائمشهر گردن کلفت است و بیشترین برد خانگی را داشته اما تحت فشار ما سعی کرد با یک دفاع منطقی، بازی را کنترل کند. به همین دلیل تساوی عادلانه بود. تیم‌ها به هم باج ندادند اما داور کاری کرد که بازی خراب شد.

پایان پیام/

ادامه دارد…

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *