نساجیچیها شارژ مالی شدند/ پاداش قهرمانی در انتظار شاگردان الهامی
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی مقابل مس کرمان در نیمهنهایی جام حذفی برای نخستینبار به فینال این مسابقات راه پیدا کرد و روز چهارشنبه ۷ اردیبهشتماه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
برهمین اساس قرار است در صورت پیروزی نساجی مقابل آلومینیوم و قهرمانی در جام حذفی اعضای این تیم از سوی مالک باشگاه پاداش قهرمانی دریافت کنند. همچنین ۱۰ درصد از رقم قرارداد اعضای تیم نساجی پس از بازی فینال به آنها پرداخت خواهد شد. بازیکنان نساجی تاکنون ۷۵ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند.


تاریخ برگزاری ادامه لیگ یک اعلام شد
پیام معنادار پیشکسوت استقلال برای مهدی تاج + جزئیات
خبر مهم درباره جام قهرمانی تراکتور + جزئیات
سرمربی تیم مطرح لیگ برتری رفتنی شد + جزئیات
ستاره خارجی پرسپولیس به نساجی رسید + جزئیات
سید جلال حسینی به لیگ برتر برگشت









