بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران با حضور ۸ رکابزن

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 19:50

به گزارش ایرنا،  اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان (استقامت) به منظور حضور در بازی های آسیایی از امروز آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس ماندانا دهقان (البرز)،  سمیه یزدانی (تهران)، ساجده سیاحیان (اصفهان)، ریحانه خاتونی (آذربایجان شرقی)،  فروزان عبدالهی عرب (خوزستان)، فاطمه یوسفی (فارس)،  پرستو باستی (تهران) و پانته ­آ قلی پور (همدان) نفرات دعوت شده به این اردو هستند که تحت نظر محمود پراش تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

همچنین اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت بانوان ایران در رده سنی جوانان نیز از چهارم تا یازدهم این ماه برگزار می شود که طی آن لیلا حیدری (خراسان رضوی)،  ستایش وجدی (آذربایجان شرقی) و نگار کریمی (فارس)   خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند.

گفتنی است بازی های آسیایی شهریورماه و به میزبانی هانگ ژو چین برگزار خواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *