بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تبریک وزیر ورزش در پی موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 19:31

وزیر ورزش و جوانان طی پیامی نایب قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در متن صادر شده از سوی حمید سجادی آمده است:

بسمه تعالی

جوانان سربلند ایران عزیز با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو برنز و نایب قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا موجب شادی مردم و افتخارآفرینی در قاره کهن شدند.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی، این موفقیت را به کشتی‌گیران، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران عزیز تبریک می‌گویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت دارم.

سیدحمید سجادی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *