بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فابینیو: با توجه به نمایشمان، برد ۴ بر صفر منصفانه است؛ پیروزی مهمی برای هواداران بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 14:41

فابینیو می گوید پیروزی مقابل منچستریونایتد اهمیت بالایی برای هواداران لیورپول داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در خانه خود میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد در این دیدار معوقه با ۴ رقیب دیرینه خود را شکست دهد. بعد از این بازی، فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه در مورد این پیروزی گفت: در حال حاضر تمام مسابقاتی که انجام می شوند، مهم هستند. البته سه امتیاز همیشه مهم است اما می خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم. می خواهیم بهترین فوتبال را داشته باشیم و در بالاترین سطح باشیم چون در این تیم کیفیت بالایی وجود دارد. بازی تقریبا بی نقصی داشتیم. بازی بزرگی برای ما و هواداران بود به همین خاطر باید مقابل تیمی مثل منچستریونایتد چنین عملکردی می داشتیم. این موضوع برای اعتماد به نفس ما هم خوب است.

 

این بازیکن در ادامه گفت:

همه نمایش خیلی خوبی داشتند. از لحظه آغاز بازی فشردگی مدنظرمان را در بازی اعمال کردیم. شانس های زیادی خلق کردیم. صبور بودیم و با کیفیت ظاهر شدیم. توانستیم توپ های زیادی را در فاز حمله بازیابی کنیم و این اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم نتیجه ۴ بر صفر برای نمایش ما نتیجه منصفانه ای بود. 

دیدار بعدی لیورپول، شهرآورد مرسی ساید مقابل اورتون است. فابینیو در این باره افزود:

اول از همه تمرکزمان باید روی بازی خودمان باشد و در تمام مسابقات برنده شویم. حالا شاید سیتی حس کند رویش فشار وجود دارد. باید به سرعت ریکاوری کنیم. یک روز استراحت خواهیم داشت که اهمیت زیادی دارد. من از این فرصت برای بازی مسابقه منچسترسیتی استفاده می کنم اما همان طور که گفتم باید اول تمرکزمان روی بازی های خودمان باشد و سعی کنیم در مسابقاتمان پیروز شویم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *