بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی بدون محروم به فینال جام حذفی رسید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 11:50

خبرورزشی – تیم فوتبال نساجی شب گذشته با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی رسید و به فینال رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

سعید غلامعلی بیگی و محمد مهدی نظری، ۲ بازیکن تیم نساجی بودند که در این دیدار از مهدی سیدعلی کارت زرد گرفتند اما به این دلیل که آنها قبل از این اخطاری در جام حذفی نگرفتند، مشکلی برای بازی با آلومینیوم ندارند. البته ساکت الهامی هم که در این بازی با کارت زرد جریمه شد، می‌تواند روی نیمکت تیمش در بازی نهایی بنشیند. 

فینال جام حذفی ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *