بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو استقلالی در خطر محرومیت قرار دارند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 | 15:40
خبرورزشی –

رئیس کمیته داوران صراحتا گفته صحبت های مجیدی و دو بازیکن استقلال را به کمیته انضباطی گزارش کرده ایم. بعد از بازی با نساجی استقلالی هایی چون وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی و مهدی مهدی پور و البته خود مجیدی مصاحبه کردند. عجیب اینجاست که مصاحبه وریا از همه تند تر بود اما افشاریان گفته حرفهای او را نشنیدم. در میان بقیه هم مهدی پور حرف خاصی نزد که علیه او گزارش شده باشد اما احتمال محرومیت غلامی و چشمی و البته خود فرهاد مجیدی وجود دارد.

دو استقلالی در خطر محرومیت قرار دارند

نکته اینجاست که مجیدی حتی اگر یک جلسه محروم شود، بازی حساس تیمش با سپاهان در اصفهان را از دست می دهد و این مساله برای استقلالی ها نگران کننده است. البته مجیدی یک جلسه محرومیت تعلیقی هم دارد و احتمال این که بازی با سپاهان را از دست بدهد زیاد است.این بازی برای آبی پوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها می خواهند به هر قیمتی که شده شاگردان نویدکیا را شکست بدهند.

حالا باید دید کمیته انضباطی بر اساس گزارش کمیته داوران غلامی و چشمی را محروم می کند یا نه؟

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *