دو استقلالی در خطر محرومیت قرار دارند
منبع : خبرورزشی
رئیس کمیته داوران صراحتا گفته صحبت های مجیدی و دو بازیکن استقلال را به کمیته انضباطی گزارش کرده ایم. بعد از بازی با نساجی استقلالی هایی چون وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی و مهدی مهدی پور و البته خود مجیدی مصاحبه کردند. عجیب اینجاست که مصاحبه وریا از همه تند تر بود اما افشاریان گفته حرفهای او را نشنیدم. در میان بقیه هم مهدی پور حرف خاصی نزد که علیه او گزارش شده باشد اما احتمال محرومیت غلامی و چشمی و البته خود فرهاد مجیدی وجود دارد.

نکته اینجاست که مجیدی حتی اگر یک جلسه محروم شود، بازی حساس تیمش با سپاهان در اصفهان را از دست می دهد و این مساله برای استقلالی ها نگران کننده است. البته مجیدی یک جلسه محرومیت تعلیقی هم دارد و احتمال این که بازی با سپاهان را از دست بدهد زیاد است.این بازی برای آبی پوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها می خواهند به هر قیمتی که شده شاگردان نویدکیا را شکست بدهند.
حالا باید دید کمیته انضباطی بر اساس گزارش کمیته داوران غلامی و چشمی را محروم می کند یا نه؟


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال
سرنوشت نیمکت استقلال سرانجام مشخص شد + جزئیات
تساوی استقلال سیستان و بلوچستان در هفته بیستوچهارم؛ یک امتیاز در خانه









