بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلالی‌ها چند دیدار دوستانه برگرار می‌کنند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 | 15:39

قرار است استقلال در فاصله باقی مانده تا شروع ادامه لیگ برتر یکی دو بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش ایلنا، دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل نساجی مازندران از فردا استارت خواهد خورد و قرار است آبی پوشان خودشان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

طبق برنامه قرار است استقلال در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و با توجه به فاصله زمانی زیاد تا آن دیدار آبی پوشان چند دیدار دوستانه را برگزار کنند.

البته هنوز حریفان استقلال قطعی نشده اند و استقلالی ها مشغول مذاکره با تیم های مختلف هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *