بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمک صدراعظم سابق بریتانیا به خریداران آمریکایی چلسی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 | 15:39

آزبورن برای کمک به کنسرسیوم در پیشنهاد خریداری مالکیت چلسی وارد شد.

به گزارش ایلنا، جورج آزبورن، صدراعظم سابق بریتانیا برای کمک به کنسرسیوم تاد بوهلی-کلیرلیک برای نهایی کردن تصاحب مالکیت چلسی وارد عمل شده است.

اسکای اسپورت گزارش می دهد که شرکت مشاوره ای که آزبورن سال گذشته به آن ملحق شد، با کنسرسیومی که بوهلی، یکی از سه خریدار نهایی باشگاه چلسی، همکاری دارد.

مالکیت باشگاه چلسی در ماه گذشته از رومن آبراموویچ روسی سلب شد و از سوی دولت انگلیس مالکیت این باشگاه طی هفته‌های آتی به خریداران جدید واگذار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *