بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حجت کریمی: با ساپینتو می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم/ نکونام مقابل استقلال انگیزه دارد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۴۸

هیات مدیره استقلال در مورد شایعه برکناری آجرلو از مدیرعاملی استقلال نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ایشان با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.

حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در گفت وگو با ایلنا در خصوص برد این تیم مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: فکر می کنم یک برد با ارزش را کسب کردیم و همین سه امتیاز در ادامه لیگ به ما خیلی کمک خواهد کرد بردن گل گهر در سیرجان کار هر تیمی نیست و مطمئنا در ادامه بازی های  لیگ این موضوع را شاهد خواهید بود.

وی در خصوص عملکرد استقلال در هفت هفته لیگ برتر تصریح کرد: ساپینتو  مربی خوبی است و همانطوری که دیدید توانسته اندیشه هایش را بر استقلال دیکته کند فکر می کنم بتوانیم با این مربی در طول فصل نتایج در خور شان نام استقلال کسب کنیم .

کریمی درباره این که خیلی ها معتقدند رفتار ساپینتو در اواخر بازی مقابل گل گهر سیرجان پسندیده نبوده است افزود: باید بگوییم که چه اتفاقی رخ داده که ساپینتو را تا این حد عصبانی کرده است مربی که برای تیمش یک پنالتی گرفتند و در استانه پیروزی است دلیلی ندارد که این گونه برافروخته شود مطمئنا اتفاقاتی افتاده و بی احترامی هایی به وی صورت گرفته که وی را اینقدر عصبانی کرده است آنطور که من شنیده ام مربی گل گهر از الفاظ بسیار بدی استفاده کرده است.

هیات مدیره استقلال در مورد شایعه برکناری آجرلو از مدیرعاملی استقلال نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ایشان با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد. در این یکسالی که ایشان مدیرعامل بوده است تیم به موفقیت رسید و به عنوان قهرمانی رسید و هم به تیم آرامش داده و هم فعالیت شان از سال گذشته بهتر خواهد بود.

وی درخصوص دیدار فولاد خوزستان در ادامه لیگ برتر نیز بیان داشت: دیدار مقابل فولاد سخت خواهد بود نکونام در ابتدای فصل جزو گزینه های سرمربی استقلال بود و مطمئنم در مقابل این تیم از انگیزهای بالایی برخوردار خواهد بود اما مطمئن هستم استقلال برای رسیدن به صدر جدول به دنبال این سه امتیاز بازی می باشد.

کریمی در خصوص عملکرد ملی پوشان استقلال در اردوی اتریش نیز اذعان داشت : جلالی در دیدار اروگوئه بسیار خوب ظاهر شد و به گفته کارشناسان نگاهها را به خود جلب کرد حسینی هم در دیدار مقابل سنگال چندین موقعیت گلزنی را از حریف گرفت و به نظرم حقش است در جام جهانی جزو دروازه بان های ایران باشد. البته هم همین الان هم حسینی می تواند دروازه بان فیکس تیم ملی باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در خصوص اتفاقات اخیر ایران نیز گفت: باید بگویم اکثر این سلبریتی هایی که در این نظام به معروفیت و شهرت رسیده اند از صدقه سر این نظام بوده است و الان هم بسیار زننده است که بخواهم آتش به خرمن دشمن بریزم.

 

  انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *