بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رشفورد و تن‌هاخ بهترین‌های ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس لقب گرفتند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به روند خوبی که منچستریونایتد پس از دو شکست متوالی در اول فصل جاری لیگ برتر انگلیس در پیش گرفت، پیش‌بینی می‌شد که این تیم در معرفی بهترین‌های ماه این رقابت‌ها نماینده داشته باشد. بر اساس اعلام سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، مارکوس رشفورد بال انگلیسی شیاطین سرخ به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر این رقابت‌ها معرفی شد و اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی من‌یونایتد هم به عنوان مربی برتر ماه انتخاب شد.

رشفورد در ماه سپتامبر که منچستریونایتد به خاطر مرگ ملکه انگلیس دو بازی‌اش به تعویق افتاد، در برتری 3 بر یک شیاطین سرخ مقابل آرسنال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل ساخت و در برتری یک بر صفر این تیم مقابل لسترسیتی هم یک پاس‌گل به نام خود به ثبت رساند.

این بازیکن 24 ساله برای کسب این عنوان فیلیپ بیلینگ، کوین دی‌بروینه، پی‌یر امیل هویبرگ، الکس ایووبی و جکوب رمزی را کنار زد.رونالدو تابستان اخیر به میلان هم پیشنهاد شده بود!

اریک تن‌هاخ هم که در ماه سپتامبر به ترتیب تیمش را به برتری مقابل تیم‌های لسترسیتی و آرسنال رساند، اولین مربی هلندی پس از رونالد کومان شد که از ماه ژانویه 2016 این عنوان را به خود اختصاص می‌دهد. آخرین باری که یک مربی از منچستریونایتد موفق به کسب این عنوان شده بود اولگنار سولسشایر در ماه ژانویه 2019 بود.

او برای کسب این عنوان مربیانی همچون آنتونیو کونته و گری اونیل را از پیش‌رو برداشت.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *