بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر عجیب ستاره سرخپوشان ؛ احتمال جدایی وجود دارد!

فن دبیک : می توانم بمانم اما احتمالی جدایی من از منچستریونایتد نیز وجود دارد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۸

دنی فن دبیک ستاره هلندی منچستریونایتد مدعی شد که آینده اش در این تیم نامعلوم است و احتمال جدایی او از جمع شیاطین سرخ وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنی فن‌ دبیک پس از 6 ماه دوری از میادین به ترکیب منچستریونایتد بازگشت و تایید کرد که احتمال جدایی او همچنان وجود دارد. فن دبیک در اولین بازی پس از پیروزی مقابل بورنموث در ژانویه، روز گذشته تنها گل تیمش در برتری 1-0 مقابل لیون در مورفیلد را به ثمر رساند.

هافبک 26 ساله هلندی منچستریونایتد یکی از بازیکنانی است که اریک تن هاخ مایل است آن را بفروشد و هافبک سابق آژاکس با قیمتی حدود 23.2 میلیون یورو برای سایر باشگاه‌ها در دسترس است.

فن دبیک پس از پیروزی در بازی دوستانه پیش فصل گفت:

“در حال حاضر سخت است بگویم آینده من کجاست. بله [می‌توانم بمانم]، اما این احتمال وجود دارد که من یونایتد را ترک کنم، بنابراین همه چیز ممکن است. روی آمادگی جسمانی‌‌ام تا حد امکان تمرکز و تلاش می‌کنم. در فوتبال هرگز نمی‌دانید چه اتفاقاتی می‌افتد، مخصوصاً برای من. باشگاه‌های زیادی به دنبالم هستند اما روی آن تمرکز نمی‌کنم. به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم و هر روز متوجه این موضوع هستم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.”

او درمورد بازگشت پس از یک مصدومیت طولانی مدت، گفت:

“می‌دانم که این یک بازی دوستانه است اما لحظه ای بزرگ است و باعث می‌شود متوجه شوید که چقدر از فوتبال لذت می‌برید. از یک مصدومیت بزرگ برمی‌گردم، چند هفته است که تمرین کرده‌ام و اکنون در دقایق ابتدایی بازی می‌کنم. آمادگی کافی دارم و هنوز باید ادامه دهم و تا جایی که ممکن است سخت تمرین کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *