بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب لوئیس سوارس به بازی برابر ایران و بازگشت کی‌روش/ ما هم شور و شوق زیادی داریم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۷:۵۸

 تیم ملی اروگوئه عصر دیروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر ایران را برگزار کرد. در پایان این تمرین، لوئیس سوارس مهاجم لا سلسته در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود.

سوارس درخصوص دیدار برابر شاگردان کی روش گفت: ایران تیمی است که در جام جهانی بازی خواهد کرد و سطح رقابتی بالایی دارد. می دانیم که آنها مربی خود را عوض کرده اند، اما بازیکنانشان نیز همان شور و شوقی را دارند که ما برای حضور در جام جهانی داریم.

او اظهار داشت: سعی می کنیم خوب کار کنیم، آنچه که مربی از ما می خواهد؛ انجام دهیم و این بازی‌های پیش از آغاز جام جهانی را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم.

بازیکن اسبق بارسلونا افزود: پس از پیوستن به ناسیونال، از لحاظ بدنی و فوتبالی احساس بهتری دارم. سرعت و کیفیت بازیکنان ناسیونال بالاست. امروز می‌توانم اعلام کنم خوشحالم چون‌ که می‌دانم رفتن به اروگوئه برای آماده‌سازی، بهترین تصمیم بود.

وی ادامه داد: اروگوئه بازیکنانش در سطح بسیار بالایی قرار دارند. باید در تمرینات آمادگی خودتان را نشان دهید تا در جمع یازده نفر ابتدایی قرار بگیرید.

پس از آفریقای جنوبی ۲۰۱۰، برزیل ۲۰۱۴ و روسیه ۲۰۱۸، سوارس چهارمین جام جهانی خود را در قطر تجربه می کند. وی در این خصوص گفت: به نظر من فرصت حضور در چهارمین دوره متوالی جام جهانی مایه مباهات کشورمان است، مایه افتخار ماست که همیشه جنگیدیم و تلاش کردیم در تیم ملی بازی کنیم و این پاداش کار ماست.

این مهاجم ۳۵ ساله در مورد اینکه شانس اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی بعدی را چگونه ارزیابی می کند، اظهار داشت: تصور اینکه بتوانم در جام جهانی شرکت کنم، همیشه دستاورد بزرگی خواهد بود. تلاش خواهیم کرد تا جایی که امکان دارد پیش برویم و سعی کنیم قهرمان شویم زیرا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم اما این را می دانیم که هر مسابقه جام جهانی چقدر سخت است. این یک مسئله پیچیده است اما این رویا همیشه وجود دارد.

تیم‌های ملی ایران و اروگوئه امروز و از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena اتریش به مصاف هم خواهند رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *