بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوراهی پدیده رئال: تیم اول اروگوئه یا جام جهانی!

تردید آلوارو رودریگز برای انتخاب از بین تیم ملی بزرگسالان و تیم جوانان اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰
آلوارو رودریگز

درخشش آلوارو رودریگز در ترکیب رئال مادرید و خصوصا گلی که برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند باعث شد که توجه بسیاری به این بازیکن جلب شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلوارو رودریگز پدیده جدید رئال مادرید، با تصمیم سختی برای دیدارهای ملی چند ماه آینده روبرو شده است.

به گزارش پارس فوتبال، درخشش آلوارو رودریگز در ترکیب رئال مادرید و خصوصا گلی که برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند باعث شد که توجه بسیاری به این بازیکن جلب شود.

او حالا به بازیکن مهمی در مادرید تبدیل شده اما در عین حال بازیکن ارزشمندی هم برای اروگوئه است که پیش از این موفق شده هفت گل برای تیم ملی زیر 20 ساله‌های این کشور به ثمر برساند.

همین درخشش باعث شده که این بازیکن شانس حضور در فهرست تیم اول اروگوئه که قرار است در ماه مارس در دیدارهای دوستانه به مصاف دو تیم ژاپن و کره جنوبی برود را داشته باشد.

با این حال، نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که اروگوئه در حال حاضر سرمربی ندارد. دیه‌گو آلونسو همچنان در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال این کشور است و به همین دلیل قرار است مارسلو برولی هدایت این تیم را در دو بازی پیش رو برعهده داشته باشد.

او مربی تیم زیر 20 ساله‌های اروگوئه است و این موضوع می‌تواند اتفاق بسیار خوبی برای رودریگز باشد چون او به خوبی با توانایی‌های این بازیکن آشناست و شانس حضورش در فهرستی که به زودی اعلام خواهد شد بسیار بالا می‌رود.

با این حال، این پدیده رئال حالا با دوراهی سختی روبرو شده است. او یا باید با تیم اول اروگوئه به این دیدارهای دوستانه برود، یا باید انتخاب کند که به همراه تیم جوانان اروگوئه راهی دیدارهای جام جهانی شود که قرار است در ماه می و ژوئن در اندونزی برگزار شود.

فهرست اروگوئه قرار است این هفته اعلام شود و بازیکنانی چون داروین نونیز، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی هم در آن حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *