واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی او را «شیتیل» بگیر خطاب کرد/ جواب آدمهای بیادب و بیسواد را نمیدهم!
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی –
فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابتهای جام حذفی گفت: دیگر پیشبینی نمیکردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار میکنند میگویند که تصمیم داور درست بود و بقیه میگویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی میکردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی میدهد. نمیدانم وی با چه رویی چنین کاری میکند.
در این باره با علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او در این باره گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهد.
استقلال در رقابتهای جام حذفی مقابل نساجی در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.


تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
آمادهسازی ورزشگاه آزادی در مراحل نهایی
تسویه حساب مالی استقلال با ستاره آلبانیایی؛ پایان بلاتکلیفی
سنگ تمام مدیران استقلال برای تیم مشهور فوتبال ایران
مدیران استقلال خیال هواداران آبی را راحت کردند + جزئیات
درخواست مهم سهراب بختیاری زاده از مدیران استقلال خبرساز شد









