بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انصراف شانگهای از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کرونا

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 | 1:10

باشگاه شانگهای چین به خاطر انتشار ویروس کرونا و بسته شدن این شهر از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم شانگهای چین یکی از تیم های بود که توانست جواز حضور در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

این تیم چینی در بیانیه‌ای از انصراف خود از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

دلیل این انصراف شیوع دوباره ویروس کرونا در این شهر و محدودیت در تردد اعلام شده است.

انتهای پیام

دسته بندی ها : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *