بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی کبدی ایران: بعد از ۷ سال هند را مجددا شکست دادیم / مدیون دعای مردم هستیم

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1405 | 18:49

غریبی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی ساحلی گفت: این پیروزی بعد از سال ۲۰۱۸ با یک بازی سنگین و نفسگیر به دست آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان – فرهاد کمال‌غریبی سرمربی تیم ملی کبدی، پس از کسب عنوان قهرمانی در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی اظهار داشت: خدا را شکر تونستیم مدال طلا را کسب کنیم. بازی مقابل هند خیلی سنگین بود. بعد از ۲۰۱۸ تا الان بالاخره تونستیم دوباره هند را شکست بدیم و به مدال طلا برسیم.

وی افزود: من تشکر ویژه دارم از مربیانی که حضور نداشتند ولی در این قهرمانی موثر بودند و همچنین تشکر ویژه دارم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و از همه‌ی مردم عزیزی که برای ما دعا کردند. خدا را شاکرم بابت اینکه تونستیم فقط طلا بگیریم.

منبع: کمیته ملی المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *