بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی کودکان ۲ تا ۶ سال در جزیره کیش

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1405 | 16:37

کیش – سرپرست مرکز بهداشت کیش از آغاز کمپین واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون (MMR) ویژه کودکان ۲ تا ۶ سال از ۱۲ اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در سطح این جزیره خبر داد.

کیش – سرپرست مرکز بهداشت کیش از آغاز کمپین واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون (MMR) ویژه کودکان ۲ تا ۶ سال از ۱۲ اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در سطح این جزیره خبر داد.

دسته بندی ها : خبرگزاری مهر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *