کشتی از دو قطبی خادم و دبیر ضربه می خورد؛ این اختلاف به ضرر خودشان است!
منبع : خبرانلاین
سرمربی سابق تیم ملی کشتی درباره بحث دوقطبی خادم و دبیر صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن کاوه، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در گفتوگو با ایسنا درباره دوقطبی بهوجودآمده بین رسول خادم و علیرضا دبیر گفت: کشتی ما نباید دوقطبی باشد. کشتی ما باید یک قطب باشد. همه فکر کنند همه چیزشان کشتی است. اینکه هی بگوییم یک گروه رسول خادم و یک گروه علی دبیر، خوب نیست. بابا این ها هر دو قهرمان بزرگ ما هستند و باید بیایند در کنار هم به کشتی کمک کنند. ما نباید به سمتی برویم که جدا کنیم. متاسفانه یکسری از کسانی که می توانند به کشتی کمک کنند بخاطر این دو قطبی از کشتی دور شده اند و کشتی ما دارد ضرر می کند. همه می گویند به جای اینکه قهرمان باشید پهلوان باشید. همه از کشتی اخلاق و جوانمردی را دنبال می کنند. هیچ کس دوست ندارد در کشتی به کسی توهین شود. در هیچ ورزشی نباید باشد اما از کشتی توقع بیشتری است. این دو قطبی نباید به کشتی ما آسیب بزند اما من می بینم دارد ضربه می زند. این خوب نیست و نباید اینطور باشد. خیلی حرف ها را نمی شود زد اما بخدا این به ضرر کشتی ما و هم رسول خادم و علی دبیر است. این دو قطبی بودن به آن ها هم ضربه می زند. مثلا من نوعی برای خود شیرینی نباید به این موضوع دامن بزنم و پست و استوری بگذاریم.


سنگ تمام ویژه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای علیرضا دبیر + جزئیات
رسول خادم ماشینش را به خاطر یک پیرزن فروخت؟
اعلام اسامی کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا + جزئیات
سنگ تمام ویژه وزارت ورزش برای ستاره های کشتی ایران + جزئیات
واکنش فوق ستاره کشتی ایران به تجاوز رژیم صهیونی به خاک کشور
اتفاق شیرین برای اسطوره کشتی ایران + جزئیات









