بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محکومیت میلیاردی مس رفسنجان به خاطر شکایت علی شجاعی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1404 | 11:10

علی شجاعی باشگاه سابق خود را میلیاردی محکوم کرد.

علی شجاعی باشگاه سابق خود را میلیاردی محکوم کرد.

طرفداری | کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره دو پرونده لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت مظاهر رحیم‌پور از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال بابت اصل خواسته و ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت علی شجاعی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال حکم به بی‌حقی صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *