بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوسمار: برای قهرمانی نیازی به بازی نمایشی نداریم/ بازیکن خروجی در فهرست نیم‌فصل ما نیست

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1404 | 20:17

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فایده ندارد که خوب بازی کنید و امتیاز نگیرید. ما دنبال این هستیم که امتیازات را جمع کنیم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *