برنابئو سرخ شد؛ ۳ بازیکن از رئال مادرید اخراج شدند!
منبع : طرفداری
۲ بازیکن رئال مادرید داخل زمین و یکی هم روی نیمکت کارت قرمز گرفتند!
طرفداری | فقط فران گارسیا و آلوارو کارراس نبودند، اندریک هم از داور بازی رئال مادرید و سلتاویگو کارت قرمز گرفت.
در جریان شکست رئال مادرید مقابل سلتاویگو، شاهد یکی از نادرترین اتفاقات فوتبالی بودیم. اخراج دو بازیکن مورد کمیابی است، اتفاقی که به دست فران گارسیا و آلوارو کارراس (هر دو با کارت زردهای متوالی) رقم خورد اما این پایان کارت قرمزهای بازیکنان رئال مادرید نبود.
پس از اخراج کارراس در آخرین دقایق مسابقه، نیمکت رئال مادرید به تصمیمات داور مسابقه، کینترو گونزالس، اعتراض کرد. در جریان همین اتفاقات بود که اندریک هم بدون حتی یک دقیقه بازی، کارت قرمز گرفت و تعداد محرومان رئال مادرید برای دیدار هفته آینده مقابل آلاوس را به ۳ افزایش داد.


حمایت ستاره جوان برزیل از آنچلوتی؛ نیمکتنشینی مانع از اعتماد به سرمربی
واکنش عجیب ستاره درخشان به بازگشتش به رئال مادرید
ضدحال رئال مادرید به تیم های خواهان این ستاره
لیگ اروپا زیرسایه درخشش ستاره ژاپنی
استعداد برتر رئال مادرید به لیون می رود
عصبانیت شدید آندریک از تصمیم جنجالی رئال مادرید









