بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین مدیر استقلال به خاطر جنجال سروش رفیعی؛ فارسی هم یادشون رفته، نمی‌تونن لبخونی کنن!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1404 | 20:30

مدیر رسانه باشگاه استقلال با انتشار یک توئیت طعنه آمیز به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کنایه زد.

پس از حواشی به وجود آمده در دربی ۱۰۶ که یکی از مهمترین آن، هتاکی سروش رفیعی به گلر استقلال بود، استقلالی ها برخورد ارکان قضایی با رفیعی را مطالبه کردند اما گویا عدم واکنش فدراسیون فوتبال به نارضایتی آنها دامن زده است. در همین ارتباط پژمان ماندگاری، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال طی انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «دوره اول حضور ساپینتو همه اهالی فوتبال به زبان پرتغالی مسرط شده بودن. الان جالبه که ربون فارسی هم یادشون رفته و نمی تونن لبخونی کنن!»

بیشتر بخوانید: پشت پرده یک اتفاق نادر؛ چرا مربی پرسپولیس دنبال پیراهن استقلال بود؟!

متلک سنگین مدیر استقلال به خاطر جنجال سروش رفیعی؛ فارسی هم یادشون رفته، نمی‌تونن لبخونی کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *