بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستیار اوسمار پیراهن یک استقلالی را به یادگار برد!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1404 | 19:07

دربی ۱۰۶ با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در پایان دربی ۱۰۶، صحنه جالبی ثبت شد؛ جایی که یکی از دستیاران اوسمار، سرمربی پرسپولیس، پس از سوت پایان بازی سراغ آدان رفت و پیراهن دروازه‌بان درخشان استقلال را به‌عنوان یادگاری گرفت.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *