بررسی عملکرد تیم داوری دربی ۱۰۶
منبع : مشرق نیوز
۲ کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد وحید کاظمی و تیم داوری دربی واکنش نشان دادند.
به گزارش مشرق، دیدار تیمهای استقلال تهران و پرسپولیس در چهارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک و با قضاوت وحید کاظمی برگزار و با تساوی بدون گل همراه شد.
در این گزارش به نکات داوری و اظهار نظر ۲ کارشناس این حوزه پرداختیم تا عملکرد وحید کاظمی و تیم داوری این بازی را بررسی کنیم.
نیمه نخست؛
دقیقه ۱۶ آفساید استقلال اعلام شد آیا تصمیم داور صحیح بود؟
هادی دزفولی: درست بود و بازیکن استقلال یک بدن جلوتر بود.
حسین عسگری: تصمیم کاظمی درست بود و بازیکن استقلال حدود یک متر جلوتر بود.
دقیقه ۲۱ برخورد سحرخیران و کنعانیزادگان تصمیم به ادامه بازی درست بود؟
هادی دزفولی: مشکلی نداشت و داور به درستی ادامه بازی داد.
حسین عسگری: خطا بود و کنعانی زادگان بیرون محوطه جریمه روی بازیکن استقلال خطا کرد.
دقیقه ۲۷ خطا روی ارونوف در میانه زمین آیا کارت زرد داشت؟
هادی دزفولی: بازیکن استقلال باید اخطار میگرفت و در ادامه داور نباید اجازه اعتراض به بازیکنان را میداد.
حسین عسگری: از خطاهایی بود که میتواند کارت بدهد و اگر هم ندهد ایرادی ندارد، چراکه بازیکن پرسپولیس توپ را رها کرده بود.
دقیقه ۳۳ خطا روی سحرخیزان باید اعلام میشد؟
هادی دزفولی: مشکلی نداشت.
حسین عسگری: ادامه بازی صحیح بود.
دقیقه ۳۸ خطا روی آسانی توسط سروش رفیعی نیازمند کارت بود؟
هادی دزفولی: خطا به درستی اعلام شد اما کارت نداشت.
حسین عسگری: خطا بود و داور اول دستور به ادامه بازی داد اما بعد از آن سوت زد.
دقیقه ۴۰ اوت برای پرسپولیس گرفته شد که استقلالیها اعتراض داشتند.
هادی دزفولی: دوگانگی بین تیم داوری بود. اوت برای استقلال باید گرفته میشد.
حسین عسگری: خیلی تصویر مشخص نبود اما یک اوت یا دو اوت نباید این گونه اعتراض داشته باشد و ضعف داوری محسوب نمیشود.
نیمه دوم؛
دقیقه ۴۹ خطا روی ارونوف درست بود؟
هادی دزفولی: خطا درست بود.
حسین عسگری: خطایی ندیدم.
دقیقه ۶۰ خطای محمد عمری درست بود؟
هادی دزفولی: خطا بود.
حسین عسگری: توپ زده شد و خطا نبود.
دقیقه ۶۲ خطا روی سرژاوریه صورت گرفت؟
هادی دزفولی: خطا صورت گرفت.
حسین عسگری : خطا بود.
دقیقه ۶۳ خطا پشت محوطه جریمه روی عمری درست بود؟
هادی دزفولی: خطا بود.
حسین عسگری: توپ زده شد و خطا نبود.
دقیقه ۷۱ خطا روی میلاد محمدی کارت داشت؟
هادی دزفولی: خطا بود و داور باید کارت میداد.
حسین عسگری: خطا بود اما کارت نداشت.
عملکرد تیم داوری پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم:
هادی دزفولی: صحنهای که نتیجه را تغییر دهد نداشتیم. عملکرد کلی داوران خوب بود. بازی حساسیت خاصی دارد و تیم داوری خوب کار کرد.
حسین عسگری: بازی خوب تمام شد. درگیری نداشتیم اما اعتراض بازیکنان همیشه بوده است. یکی از داوریهای کم حاشیه و کم اشتباه را دیدیم.


مصدومیت و رویای امیرحسین محمودی برای جام جهانی
تأکید مدیرعامل چادرملو بر یادگیری پرسپولیس از ایتالیا
پالس مثبت آسانی برای بازگشت به تهران؛ وینگر آلبانیایی در راه استقلال
تورنمنت سهجانبه سهمیه آسیایی؛ آغاز با بازی پرسپولیس و چادرملو در غیاب هواداران
توافق پرسپولیس با اسکوچیچ؛ نهاییسازی در انتظار اعلام رسمی
فوری؛ پایان کار اوسمار ویرا در باشگاه پرسپولیس









