بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلیفه اصل: می‌توانستیم از پرسپولیس هم مثل تراکتور امتیاز بگیریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1404 | 1:32

آبی‌های خوزستان علی‌رغم شرایط سختی که دارند، سعی می‌کنند فصل را به شکل آبرومندانه‌ای پیش‌ ببرند.

آبی‌های خوزستان علی‌رغم شرایط سختی که دارند، سعی می‌کنند فصل را به شکل آبرومندانه‌ای پیش‌ ببرند.

طرفداری | استقلال خوزستان روز گذشته از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امتیاز ارزشمندی گرفت.

امیر خلیفه‌ اصل، سرمربی استقلال خوزستان، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شد و صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد:

تراکتور یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و حرف برای گفتن زیادی دارد. ما هم قسم شدیم که بازی خوبی ارائه کنیم. ابتدا برای کسب سه امتیاز تلاش کردیم و وقتی نتیجه میسر نشد، برای یک امتیاز هم تلاش کردیم. از بازیکنانم که با تمام وجود جنگیدند تشکر می‌کنم. بازی مقابل تراکتور در تبریز سخت است و خوشحالیم که این یک امتیاز را کسب کردیم.

 

او ادامه داد:

بعد از هفته ششم صدر جدول بودیم و تلاش‌های تیم نتیجه‌بخش بود. متأسفانه نتوانستیم به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کنیم و این باعث افت تیم شد. قبل از بازی با پرسپولیس هم تمرین کافی نداشتیم وگرنه می‌توانستیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم. سه فینال مهم در پیش داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *