بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای رسانه صهیونیستی: تل‌آویو به لبنان درباره گسترش حملات هشدار داد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 | 3:58

یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو به دولت لبنان درباره گسترش تجاوزات هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم تلآویو به دولت بیروت اطلاع داده است در صورتی که اقدامی علیه حزب‌الله انجام ندهد، حملات خود را گسترش خواهد داد.

بر اساس ادعای این رسانه صهیونیست، رساندن این پیام در روزهای گذشته از طریق دولت آمریکا صورت گرفته است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که پیام ارسال‌شده به دولت لبنان تأکید دارد که رژیم اسرائیل مناطقی را هدف قرار خواهد داد که پیش از این به دلیل فشارهای آمریکا در تیررس حملات تلآویو قرار نداشته است.

در ادامه این گزارش آمده است که ارتش رژیم اسرائیل به گونه‌ای که با سفر برنامه‌ریزی‌شده پاپ به بیروت هماهنگ باشد، تدابیر نظامی خود را تغییر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *