بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملی‌پوشان تکواندو عازم مسابقات جهانی زیر ۲۱ سال شدند/ حضور نعمت‌زاده و زندی در تیم امید

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1404 | 12:30

تیم ملی تکواندو جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان کنیا بامداد امروز(جمعه) راهی این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه به میزبانی سالن «موی» در شهر نایروبی کشور کنیا برگزار خواهد شد  و به همین منظور تیم ملی کشورمان بامداد امروز جمعه هفتم آذرماه در دو گروه دختر و پسر راهی این رویداد شد.

اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات  به شرح ذیل است:

گروه پسران
وزن ۵۴- کیلوگرم: مهدی رزمیان
وزن ۵۸- کیلوگرم: ابوالفضل زندی
وزن ۶۳- کیلوگرم: امیرعباس رهنما
وزن ۶۸- کیلوگرم: متین رضایی
وزن ۷۴- کیلوگرم: رادین زینالی
وزن ۸۰- کیلوگرم: امیررضا غلامی 
وزن ۸۷- کیلوگرم: محمد علیزاده
وزن ۸۷+ کیلوگرم: امیرمحمد اشرافی

کادر فنی:
سرمربی: مجید افلاکی
مربیان: مهرداد یوسفی، حسن فلاحی‌راد
پزشک: خیراله قلی‌زاده

گروه دختران
وزن ۴۶- کیلوگرم: ساینا کریمی
وزن ۴۹- کیلوگرم: روژان گودرزی
وزن ۵۳- کیلوگرم: مبینا نعمت‌زاده
وزن ۵۷- کیلوگرم: هستی محمدی
وزن ۶۷- کیلوگرم: ساغر مرادی
وزن ۷۳+ کیلوگرم: سارا صوفی

کادرفنی:
سرمربی: مهروز ساعی
مربیان: آزاده یاسایی، پریا پورنعمت

 
دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *