عکس| منصوریان خداحافظی کرد
منبع : خبرانلاین
الهه منصوریان پس از یک سال موفقیتآمیز در تیم ملی ساندا بانوان، از هدایت این تیم کنارهگیری کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الهه منصوریان، سرمربی تیم ملی ساندا بانوان، پس از بازگشت از بازیهای کشورهای اسلامی و کسب نتایج درخشان، از سمت خود کنارهگیری کرد.
او که در سال جاری در تورنمنتهایی همچون جام جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای کشورهای اسلامی موفق به کسب افتخارات متعدد شده بود، پس از یک سال موفق هدایت تیم ملی ساندا بانوان، تصمیم گرفت از راس کادر فنی تیم خداحافظی کند.



ستاره جوان ووشوی ایران قربانی جنایات اسراییل در خاک کشورمان شد + جزئیات
جنجال های بی پایان در فدراسیون









