بهرهبرداری از طرحهای عمرانی و محرومیتزدایی در هرمزگان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران
منبع : خبرگزاری تسنیم
همزمان با هفته بسیج مجموعهای از طرحهای عمرانی و محرومیتزدایی در استان هرمزگان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهرهبرداری رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرلشکر پاکپور، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به افزایش اعتماد و توقع مردم از سپاه و بسیج، گفت: امروز سپاه پاسداران با همه توان در عرصههای سیل، زلزله، محرومیتزدایی و حتی شرایط سخت بمباران در کنار مردم حضور دارد و به آنها کمک میکند.
وی افزود: همین اعتماد و انتظار مردم مسئولیت سپاه را سنگینتر میکند و ما باید خود را برای خدمترسانی در همه عرصهها آمادهتر سازیم.
سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه استان هرمزگان نیز با اشاره به اجرای این پروژهها، گفت: طرحهای افتتاحشده در حوزههای راه روستایی، احداث خانه عالم، مدرسهسازی و آبرسانی در مناطق محروم اجرا شده است.
وی با تأکید بر رویکرد اجتماعی و فرهنگی سپاه در خدمترسانی به مردم افزود: مدرسهسازی یکی از محورهای اصلی فعالیتهای سپاه پاسداران در هرمزگان است. از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۸ مدرسه در مناطق محروم استان احداث و افتتاح شده که بخش قابل توجهی از آنها در روستاهای کمبرخوردار قرار دارد.
فرمانده سپاه استان هرمزگان اقدام سپاه در مدرسهسازی را گامی مؤثر در جهت ارتقای عدالت آموزشی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان دانست.
در این مراسم همچنین ضمن قدردانی از تلاشهای جهادی نیروهای بسیجی و گروههای سازندگی، بر نقش محوری سپاه در محرومیتزدایی و خدمترسانی به مناطق دورافتاده تأکید شد.
/۸۶۴/












