بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فردین هدایتی: برای طلا به ریاض آمده بودم

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1404 | 20:53

قهرمان کشتی فرنگی سنگین وزن بازی‌های کشور‌های اسلامی ریاض گفت: برای گرفتن مدال طلا آمده بودم و اکنون این مدال را به امام زمان تقدیم می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان – فردین هدایتی پس از کسب مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های کشور‌های اسلامی ریاض بیان کرد: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان توانستم دومین طلای خود را هم بگیرم. دست همه کسانی که برای من زحمت کشیدند را می‌بوسم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هدایتی در پاسخ به این پرسش که مدال طلای خود را به چه کسی تقدیم می‌کند؟ گفت: مدالم را به امام زمان تقدیم می‌کنم.

او در مورد سطح رقابت‌های کشتی فرنگی، گفت: سطح رقابت‌ها بالا بود حریف من در فینال نفر سوم جهان بود. من آمده بودم که مدال طلا را بگیرم و پرچمدار ایران باشم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *