بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود شهسواری به نیمه‌نهایی تنیس روی میز زنان/ شیما صفایی حذف شد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1404 | 19:22

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از عربستان، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی تنیس روی میز زنان عصر روز چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه برگزار شد. در این مرحله، ندا شهسواری به مصاف اجه هاراک از ترکیه رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رقیبش عبور کند.

شهسواری در گیم‌های اول، سوم، پنجم و ششم با نتایج ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۲، ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۴ به برتری رسید و در گیم‌های دوم و چهارم با نتایج ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۷ مغلوب شد.

در دیگر دیدار این مرحله، شیما صفایی، دیگر نماینده کشورمان، در دیداری نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل هند زازا از سوریه شکست خورد. صفایی در گیم‌های اول، چهارم و ششم با نتایج ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۲ و ۱۱ بر ۷ پیروز شد اما در چهار گیم دیگر با نتایج ۱۱ بر ۹، ۱۲ بر ۱۰، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۹ مغلوب حریف خود شد.

در گیم پایانی، صفایی در حالی بازی را واگذار کرد که ۹ بر ۸ از حریف سوری پیش بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *