بازگشت به استقلال برای من حسرت شد/ اگر برمیگشتم به خیلی از رکوردها میرسیدم ولی نگذاشتند!
منبع : خبرورزشی
پیروز قربانی به حسرت بزرگ فوتبالی خود واکنش نشان داد.
پیروز قربانی در مورد بزرگترین حسرت دورانی فوتبالی خود در برنامه شبهای فوتبالی گفت: اگر به عقب برگردم به هیچ عنوان از استقلال جدا نمیشدم چون خودم از این تیم جدا شدم.
سرمربی فجرسپاسی افزود: واقعیت یکسری از اتفاقات افتاد خودم گفتم میروم و برمیگردم ولی نگذاشتند برگردم. اگر به استقلال برمیگشتم میماندم و خیلی از این رکوردها که خیلیها از دوستان به آن افتخار میکنند را من به آنها میرسیدم.
قربانی تصریح کرد: افتخار میکنم که از تیم نوجوانان به استقلال و بازوبند کاپیتانی این تیم رسیدم.


ستاره جوان تیم فوتبال فولاد در آستانه آبی پوش شدن
بیخبری مسئولان استقلال از وضعیت قرارداد ستاره محبوب
کنایه آتشین محمد نوری به مدیران پرسپولیس خبرساز شد
استقلال بیخیال جلالی شد ؟
مدیران استقلال آب پاکی را روی دست ستاره آبی ها ریختند
زمان تشییع پیکر برادر مهدی پاشازاده و همسرش









