بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رُم، گربه سیاه را ادب کرد؛ اودینزه در المپیکو باخت

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1404 | 22:49

تیم فوتبال رُم گربه سیاه این فصل تیم‌های بزرگ سری A ایتالیا را ادب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رُم در ادامه بازی‌های هفته دهم سری A ایتالیا و از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه خانگی خود، المپیکو میزبان اودینزه بود و موفق شد گربه سیاه تیم‌های بزرگ کالچو از جمله اینتر و یوونتوس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

لورنزو پلگرینی (۴۲-پنالتی) و مهمت زکی‌چلیک (۶۱) برای جالوروسی در این بازی گلزنی کردند.

در آخرین بازی امشب؛ اینتر از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان لاتزیو در ورزشگاه سن‌سیرو خواهد بود.

/

 
 
دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *