بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شه‌بخش دومین برنز ایران را به نام خود زد

منبع : خبرگزاری تابناک
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1404 | 20:56

دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران با قبول شکست مقابل حریف ازبک به مدال برنز بازی‌های کسورهای اسلامی رسید. 

شه‌بخش دومین برنز ایران را به نام خود زد

در این وزن که نمایندگانی از آذربایجان، اوگاندا، ایران، قرقیزستان، ازبکستان، لیبی، عربستان حضور داشتند.

شه‌بخش پیش از این با پیروزی ۵ بر صفر مقابل پیسپک تیمورویچ تکتنوف‌از کشور قرقیزستان مدال برنز خود را قطعی کرده بود.

پیش از این محمد نورانی(۸۰ کیلوگرم) و علی حبیبی‌نژاد(۶۵ کیلوگرم) به ترتیب با شکست مقابل حریفانی از اوگاندا و عراق از دور رقابت‌ها کنار رفتند. 
 
گفتنی است تیم ملی بوکس زنان بزرگسال کشورمان برای نخستین بار در تاریخ این رشته در یک رویداد بین‌المللی حضور پیدا کرد. 

بوکس زنان ایران برای نخستین بار در تاریخ در بخش بزرگسالان در یک رویداد بین‌المللی حضور یافت.
غزاله رسولی(۵۱ کیلوگرم) و ندا کوثری(۶۵ کیلوگرم) نمایندگان بومس ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بودند که به ترتیب با شکست برابر بوکسورهایی از نیجریه و ترکیه، حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *