بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین مدال ایران توسط مریم بربط +فیلم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1404 | 19:11


جودوکار وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی جودو بانوان ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی، نخستین مدال کاروان ایران را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مریم بربط جودوکار وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی ایران در رقابت‌های جودوی بازی‌های کشور‌های اسلامی موفق شد با کسب مدال برنز، نخستین نشان کاروان ورزشی ایران را در این بازی‌ها ثبت کند.

بربط در دور نخست مسابقات استراحت داشت و بدون مبارزه به مرحله بعدی صعود کرد. او در دومین دیدار خود مقابل نماینده آذربایجان قرار گرفت که با شکست در این رقابت، به جدول شانس مجدد راه یافت.

نماینده کشورمان در جدول شانس مجدد برابر مرضایم دویشونبکوا از قرقیزستان قرار گرفت و با اجرای تکنیک دیدنی «ایپون» موفق شد حریف خود را مغلوب کند و راهی دیدار رده‌بندی شود.

بربط در دیدار رده‌بندی با زیتا اورنلا بیامی از کامرون روبه‌رو شد و با پیروزی در این مبارزه، مدال برنز و نخستین نشان کاروان ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی را از آن خود کرد. ⁩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *