بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرمانده پلیس راهور استان، عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1404 | 18:56

فرمانده پلیس راهور استان خوزستان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزیده شد.

فرمانده پلیس راهور استان خوزستان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزیده شد.

طرفداری | مراسم معارفه عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان با حضور مصطفی اسکندری، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در دفتر مرکزی این باشگاه برگزار شد.

بر اساس تصمیمات جدید مدیریتی، دکتر سعید رحیمی، فرمانده پلیس استان خوزستان، به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان معرفی شد. رحیمی دارای مدرک دکتری فیزیولوژی ورزشی بوده و از مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک و دانشگاه پیام‌نور شوشتر به شمار می‌رود. او همچنین فوق‌دیپلم مربیگری ورزشی، کارشناسی تربیت‌بدنی و کارشناسی‌ارشد فیزیولوژی ورزشی را در سوابق تحصیلی خود دارد. از جمله سوابق اجرایی و ورزشی دکتر رحیمی می‌توان به نایب‌رئیسی هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خوزستان، مشاورت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در دوران مدیریت نصیرزاده، مشاورت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در دوره مهدی آذربایجانی و ریاست کمیته ورزش‌های همگانی نیروهای مسلح خوزستان اشاره کرد.

با این انتصاب، هیأت مدیره استقلال خوزستان ترکیب تازه‌ای به خود گرفته و انتظار می‌رود در ادامه فصل، ساختار مدیریتی این باشگاه با رویکردی منسجم‌تر به فعالیت خود ادامه دهد.

دسته بندی ها : طرفداری
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *