بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مرکز شیمی درمانی در یزد ساخته می‌شود

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1404 | 20:12

یزد- تفاهم‌نامه خیرخواهانه به‌سازی و ساخت مرکز شیمی درمانی در پلی کلینیک خاتم الانبیا یزد به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا اسلامی گفت: تفاهم‌نامه خیّری بهسازی و ساخت مرکز شیمی درمانی سرپایی زنده یاد حمیدرضا کارگر حاجی آبادی، با حضوز علی زارع هروکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و خیّر نیک اندیش علی اکبر کارگر حاجی آبادی امضا شد.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: این مرکز شیمی درمانی سرپایی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا به متراژ ۳۲۰ متر مربع و در یک طبقه، به یاد شادروان حمیدرضا کارگر حاجی آبادی، همسر و فرزندانش ساخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *