سرمربی الوحدات: مقابل استقلال برای کسب پیروزی وارد میدان میشویم
منبع : طرفداری
سرمربی الوحدات اردن اعلام کرد که مشکل بزرگ تیمش، نبود فرصت کافی برای استراحت بوده است.
طرفداری | استقلال و الوحدات فردا در شرایطی به مصاف هم میروند که هر دو تیم سه امتیازی بوده و پیروزی در این نبرد حساس میتواند شانسهای تیم برنده برای صعود را افزایش دهد.
جمال محمود، سرمربی تیم الوحدات اردن امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیای ۲ گفت:
آمادهسازی ما محدود به برگزاری مسابقات بوده و فرصت کافی برای استراحت نداشتهایم. با تمام توان به شانسها و امیدهای خود در این رقابتها تا آخرین لحظه پایبند هستیم و برای کسب پیروزی وارد زمین میشویم.
او درباره شرایط یکی از بازیکنانش توضیح داد:
مجوز پزشکی برای حضور شوکت را دریافت کردهایم، اما تصمیم نهایی فنی دربارهی بازی او امروز گرفته خواهد شد.
محمود درخصوص شرایط میزبانی در این بازی گفت:
هواداران الوحدات بزرگترین انگیزه و نیروی محرک بازیکنان هستند و حضور پرشمارشان در ورزشگاه اهمیت زیادی برای ما دارد.
همچنین، عبدالله الفاخری، بازیکن الوحدات در این نشست گفت:
آمادهسازیهای ما به پایان رسیده و با امید و انگیزهی فراوان برای ادامهی مسیر آسیایی خود تلاش میکنیم.
وی اضافه کرد:
تنها مانع موجود، فاصلهی زمانی کوتاه بین مسابقات است؛ با این حال، سعی داریم با کمک کادر فنی از این مشکل عبور کنیم و بهترین عملکرد را ارائه دهیم.


واکنش معنادار سرمربی الوحدات اردن به تساوی مقابل استقلال
بهترین خبر ممکن برای هواداران استقلال در آستانه دیدار حساس آسیایی
کری سنگین سرمربی تیم مطرح عربی برای استقلال سوژه شد + جزئیات
افتخار بزرگ برای دو ستاره محبوب هواداران استقلال در آسیا + جزئیات
واکنش خاص ستاره استقلال به دیدار حساس مقابل الوحدات اردن
کری سنگین سرمربی الوحدات اردن برای استقلال جنجالی شد + جزئیات









