بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قشلاقی: امیری نفر دوم خوبی است/ از وقتی استکی رفت، تیم ملی بوکس روز خوش ندید

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1404 | 0:16

نایب قهرمان بوکس آسیا گفت: همیشه هدفم این بود که مدال جهانی یا المپیک بگیرم و بعد وارد بوکس حرفه‌ای، چون تمام دنیا همین مسیر را می‌روند، اما الان شرایط به شکلی شده که راحت‌تر می‌شود حرفه‌ای شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *