بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استوری جالب حامد لک بعد از بازی با پرسپولیس (عکس)

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1404 | 1:44

حامد لک که مدت‌هاست از تیم ملی دور مانده بعد از بازی با پرسپولیس واکنش جالبی به ماجرای عدم توجه به شرایطش داشت.

به گزارش‌ ایلنا، لک که در بازی با پرسپولیس نیز توانسته بود با چند واکنش مناسب مقابل تیم اسبق خود، مانع از شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی شود، مدعی شد که برخی گلرها با توجه بیشتری مواجه هستند و او از این موضوع به این شکل محروم مانده است.

استوری حامد لک را در ادامه مشاهده کنید و نظرتان در اینباره چیست؟

استوری جالب حامد لک بعد از بازی با پرسپولیس (عکس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *