جریمه ۱۵ میلیارد تومانی پرسپولیس به خاطر بازگشت یک بازیکن
منبع : خبرانلاین
باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت سپاهان در پرونده فرشاد احمدزاده ۱۵ میلیارد تومان جریمه شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با رای کمیتۀ استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس در پروندۀ شکایت باشگاه سپاهان بابت انتقال غیرقانونی فرشاد احمدزاده مبلغ ۱۵ میلیارد تومان جریمه شد.
به نقل از فارس، باشگاه سپاهان پیش از عقد قرارداد احمدزاده با پرسپولیس اعلام کرده بود که این بازیکن با زردپوشان قرارداد دارد و برای این انتقال باید مبلغ رضایتنامه به این باشگاه اصفهانی پرداخته شود.
احمدزاده چند هفته پس از شروع لیگ مدعی شده بود که از جیب خود مبلغ رضایتنامه را پرداخت کرده تا به پرسپولیس بیاید اما با رای کمیتۀ استیناف این ادعا رد شد. فرشاد احمدزاده در فصل اخیر لیگ برتر آمار ۱ گل و ۲ پاسگل را برای پرسپولیس ثبت کرده است.


مدیرعامل باشگاه نفت آبادان سرمربی جدید این تیم را انتخاب و معرفی کرد
خبر مهم از تقابل حساس پرسپولیس و چادرملوی اردکان + جزئیات
اولین واکنش مدیران پرسپولیس به تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران
لغو پروازها مانع از بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس شد
واکنش بیدرنگ پرسپولیس به اظهارات بختیاریزاده
پست جدید ادمون بزیک در پرسپولیس مشخص شد









