کمپ حجازی جان میگیرد؛ همکاری استقلال با شهرداری کلید خورد
منبع : خبرگزاری مهر
باشگاه استقلال تهران در راستای توسعه کمپ حجازی تفاهم نامه ای را با شهرداری منطقه پنج تهران به امضا رساند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال تهران، صبح امروز یکشنبه ۱۱ خرداد علی نظری جویباری با همراهی هاشم ساعدی و مرتضی کامرانی ملاقاتی را با محمدرضا پوریافر شهردار منطقه پنج تهران داشتند.
در این جلسه طرفین در خصوص طرحهای توسعه کمپ حجازی با یکدیگر گفتگو کردند و مدیرعامل باشگاه استقلال از حمایتهای شهردار منطقه تشکر و قدردانی کرد و در پایان تفاهمنامهای میان طرفین در خصوص کمپ مرحوم حجازی امضا شد.


تعیین تکلیف سهمیه آسیایی؛ چادرملو و گلگهر در غیاب تماشاگر
بازگشت قریب الوقوع ستاره محبوب سپاهان از مصدومیت رباط صلیبی
ابهام درباره آینده ستاره محبوب تیم فوتبال استقلال
پرسپولیس و حذف از آسیا؛ وداع با سرمربی برزیلی در شب فاجعه
ستاره اروگوئهای یونایتد در آستانه غیبت طولانی مدت؛ مصدومیت جدی برابر اسپانیا
رضایت سرمربی بلژیک از کارآمدی تیم در بازی پایانی گروه









