بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجری: بغض نفت ترکید/ با یک لغزش به عقب بازمی گردیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با این برد سال برای ما خوب شد، اما چیزی تمام نشده است و با یک لغزش به عقب بازخواهیم گشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می‌گویم. امروز جزو معدود روزهایی بود که افتخار کردم که با این مجموعه کار کردم. امروز بچه ها مزد زحمات خود را گرفتند و چند بازیکن حتی نای راه رفتن هم در پایان مسابقه نداشتند. امروز بغضی بزرگی در گلوی نفت بود که ترکید، اما چیزی برای ما تمام نشده و با همین پشتیبانی و همدلی جلو می‌رویم.

وی افزود: بردن ذوب آهن در اصفهان کار بزرگ و سختی بود. آنها در مسابقه قبلی 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند. من از نتیجه کسب شده خوشحالم و توانستیم از قعر جدول جدا شویم. با این برد اعتماد به نفس به دست آمده، اما نباید کاذب باشد. باید قدر این برد را بدانیم و تلاش کنیم که سهمیه نفت در لیگ برتر بماند. کار خیلی سخت اما شدنی است.

سرمربی نفت در مورد اینکه به نظر می‌رسید گل این تیم در شرایط آفساید بود، عنوان کرد: من سعی کردم در مورد داوری‌ها کمتر صحبت کنم و فرقی هم ندارد ببریم یا ببازیم، اما داوران ما با حداقل امکانات کار می‌کنند. شما ببینید داور اروپایی هم پنالتی را نمی‌گیرد، اما با VAR اشتباه خود را تصحیح می‌کند. ما این تجهیزات را نداریم و اگر باشد حق به حقدار می‌رسد. باید ببینیم چه چیزی داده ایم و چه چیزی گرفتیم. با این امکانات باید دست داوران را ببوسیم.

مهاجری در پایان گفت: با این برد سال برای ما خوب شد، اما چیزی تمام نشده است و با یک لغزش به عقب بازخواهیم گشت.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *